Valitse asennusvaihtoehto

skruvar

Pultti on tärkeä!

On erittäin tärkeää, että VBG-järjestelmä asennetaan oikeantyyppisellä ja oikeanpituisella pulttilla. Tämä on turvallisuuskysymys, koska vääränlainen pultti voi vaikuttaa koko järjestelmän lujuuteen!

VBG:n pulttisarjojen pintakäsittelyssä on huomioitu ympäröivät materiaalit ja se antaa korroosionsuojan, joka kestää suolasuihkutestissä jopa kaksinkertaisen ajan sinkki-rautaan verrattuna.

 

•  Laatu 8.8 on sinkki-nikkelillä käsitelty kova ja epäherkkä pintakerros.

•  Laatu 10.9 on sinkki-alumiini-käsitelty vetyhaurastumisen estämiseksi.

 

Valitse korroosion minimoimiseksi aina pultti, joka eroaa mahdollisimman vähän ympäröivistä materiaaleista.

Oikean pulttin pituuden valitseminen

Mitä sinun pitää tietää vetopalkkijärjestelmästä

Kytkimen korkeudet

Vetopalkkijärjestelmä jaetaan neljään luokkaan kytkimen halutun korkeuden mukaan:


Alle asennettu

Puoliksi alle asennettu

Keskelle asennettu

Sisäpuolelle asennettu 

 

Yksinkertaisin asennusratkaisu keskelle tai puoliksi ajoneuvon alle asennukseen on Vetopalkki C7 ja siihen kuuluva päätysarja EDS. Ajoneuvon alle asennukseen on saatavana Vetopalkki DB 75V-2 ja siihen kuuluva pääty EDH.

Suorituskyvyn laskeminen (D- ja V-arvo)

Oikean vetopalkkijärjestelmän valitsemiseksi sinun on tiedettävä myös kytkinvarustuksesi vaatima suorituskykytaso. Sen laskemiseen on käytettävissä laskuri VBG Performance Value Calculator.

 

Vaihtoehdot käyttökohteen mukaan

Tarvitsetko sisäpuolisen asennuksen ja auton rungon ulkopuolella ei ole? Vai asennatko vetopalkin perävaunuun? VBG:llä on ratkaisut eri tarpeisiin ja käyttökohteisiin.

Maailmanluokan pintakäsittely

Koko vetopalkki – myös sisäpuoli – on pintakäsitelty sinkkimangaanifosfatoinnilla ja ED-käsittelyllä parhaan mahdollisen korroosiosuojan varmistamiseksi. Vetopalkin ulkopinta on jauhemaalattu, mikä parantaa kulutuskestävyyttä ja antaa erinomaisen pintaviimeistelyn. Lue lisää VBG:n ainutlaatuisesta pintakäsittelystä.